- Cases
- BAVO Laat veilig werken vanzelfsprekend zijn

Eerste Hulp bij rebranding van BAVO!
BAVO Laat veilig werken vanzelfsprekend zijn
In 2023 namen Iris Tasche en Elise Brand het stokje over van Huub & Nely Brand. Met een nieuwe generatie aan het roer ontstond de behoefte om BAVO een frisse, eigentijdse uitstraling te geven. Een nieuw hoofdstuk, met respect voor het verleden én een duidelijke blik op de toekomst.
Van identiteit tot beleving
Samen met BAVO werkten we aan een complete visuele en communicatieve vernieuwing. Door middel van krachtige fotografie en videografie brachten we de identiteit van BAVO tot leven, terwijl een moderne, gebruiksvriendelijke website zorgde voor een sterke online aanwezigheid. De gevelaankleding kreeg een opvallende nieuwe look, en het wagenpark werd voorzien van herkenbare branding, waardoor BAVO overal zichtbaar is.
Om de vernieuwde huisstijl op een speelse manier te introduceren, ontwikkelden we een ludieke promotiecampagne die de nieuwe uitstraling breed uitdraagt.
Het resultaat?
Een frisse en professionele uitstraling die naadloos aansluit bij de ambities van BAVO. Dankzij een doordachte visuele strategie en creatieve uitvoering is het bedrijf klaar voor de toekomst! Wil jij jouw merk ook laten groeien met een krachtige visuele identiteit? Neem contact met ons op!
Ook je merk versterken?
Ook op zoek naar een herkenbare en consistente merkidentiteit? Ontdek wat we voor jou kunnen betekenen! We helpen je graag van creatie tot realisatie, van pixel tot print.
klantcases
- +24